Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
[Czerwiec 2008] Sesja Rady Miejskiej - 23 czerwca br.
Autor Wiadomość
Rzecznik UM Brzeg 

Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2007

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2008-06-18, 11:35   [Czerwiec 2008] Sesja Rady Miejskiej - 23 czerwca br.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zmianami) zwołuję sesję Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 23 czerwca 2008 roku o godz. 900 w Ratuszu.

Porządek obrad:
1)Otwarcie obrad sesji.
2)Wnioski do porządku obrad.
3)Przyjęcia protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 25.04.2008r., 8.05.2008r. oraz 29.05.2008r.
4)Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5)Interpelacje i wnioski radnych.
6)Przyjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 1).
7)Prezentacja opracowania pn. „Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna rewaloryzacji zespołu ratuszowego w Brzegu” jako etap realizacji zadania pn. „Rewitalizacja ratusza miejskiego w Brzegu”.
8)Stan bezpieczeństwa w mieście:
a)Informacja Powiatowej Policji w Brzegu;
b)Informacja Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu;
c)Informacja Straży Miejskiej w Brzegu.
9)Informacja o stanie realizacji inwestycji miejskich.
10)Przyjęcie uchwał w sprawie:
a)zmiany uchwały Rady Miejskiej w Brzegu Nr II/17/02 z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych (druk nr 2);
b)ustalenia wynagrodzenia burmistrza miasta (druk nr 3);
c)przystąpienia Gminy Miasto Brzeg do realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych przez Unię Europejską (druk nr 4);
d)zmiany uchwały Rady Miejskiej Nr XLIX/394/06 z dnia 31.03.2006r. w sprawie zasad i trybu przyznawania, wstrzymywania i cofania oraz wysokości stypendiów sportowych dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym (druk nr 5);
e)zmiany uchwały Rady Miejskiej Nr XXIX/213/04 z dnia 24 września 2004r. w sprawie ustalenia zasad odpłatności za korzystanie z Publicznych Przedszkoli w Brzegu (druk nr 6);
f)ustalenia tygodniowego obowiązku wymiaru godzin zajęć nauczycieli pedagogów, psychologów, logopedów oraz nauczycieli oddziałów integracyjnych (druk nr 7);
g)zmian w budżecie miasta na 2008 rok (druk nr 8 );
h)zmiany uchwały Nr XII/80/07 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 22 czerwca 2007r. w sprawie procedury uchwalania budżetu miasta oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 9);
i)emisji obligacji komunalnych (druk nr 10);
j)ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie miasta Brzegu, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobieranie tych opłat (druk nr 11).
11)Działalność ośrodków miejskich pomagających w rozwiązywaniu problemów osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu i narkotyków oraz informacja na temat mieszkania dla ofiar przemocy w rodzinie.
12)Informacja na temat patologii wśród młodzieży w szkołach podstawowych i gimnazjalnych.
13)Ocena funkcjonowania uchwały RM w sprawie utrzymania czystości i porządku w mieście.
14)Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
15)Wolne wnioski i informacje.
16)Zamknięcie obrad sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzegu
(-) Mariusz Grochowski

Załączniki do pobrania: http://bip.brzeg.pl/?id=1429
Ostatnio zmieniony przez Rzecznik UM Brzeg 2008-06-19, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-18, 15:48   

A gdzie można znaleźć druk nr 11 dotyczący strefy płatnego parkowania?
0 UP 0 DOWN
 
mad23 


Wiek: 76
Dołączył: 25 Lis 2006

UP 9 / UP 4



Wysłany: 2008-06-18, 16:33   

Prawda jest taka. Nasza "ukochana i przez nas wybrana władza" ma na nam nam "pomagać łatwiej żyć i tanio". Lecz niestety kiedy stają przed problemem, to odrazu po najprostrzej lini oporu- Płacić.
Przecież my płacimy podatki, a tu następny podatek co miesiąc do płacenia. Proponuję opodatkować mieszkańców za chodzenie po chodnikach
1,- zł za dzień, wejście do brzeskich parków płacić itp.
Może zbierają na wyższe diety.
0 UP 0 DOWN
 
Roztropek 


Wiek: 73
Dołączył: 11 Sie 2006

UP 345 / UP 162


Skąd: tutejszy

Wysłany: 2008-06-19, 06:46   

Tak to mniej więcej wygląda. Może z opodatkowaniem chodzących chodnikiem przesadziłeś, ale władza mogłaby przedstawić jak przejęcie większości infrastruktury będącej w posiadaniu ZEC ECO wpłynęło na obniżenie kosztów centralnego ogrzewania i kiedy mieszkańcy odczują to w rachunkach? Mogłaby również przedstawić jak spada koszt usuwania nieczystości, oczyszczania ścieków itd. Wszelkie inwestycje w tych i podobnych dziedzinach odbywały się pod hasłem obniżenia kosztów, tylko w rachunkach jakoś tego nie widać. A jeśli nie widać to zachodzi pytanie czy czasami lepiej byłoby nic nie robić? Wtedy przynajmniej wiadomo byłoby dlaczego ceny za wszelkie usługi komunalne rosną. Z boku wygląda to tak jak piszesz.
0 UP 0 DOWN
 
Bartek T. 
poszukiwacz



Wiek: 43
Dołączył: 23 Wrz 2006

UP 161 / UP 140


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-19, 11:01   

Brzeski napisał/a:
A gdzie można znaleźć druk nr 11 dotyczący strefy płatnego parkowania?

Trochę chciejstwa: http://bip.brzeg.pl/zalac...k_nr_1_do_U.doc

Roztropek napisał/a:
przejęcie większości infrastruktury będącej w posiadaniu ZEC ECO wpłynęło na obniżenie kosztów centralnego ogrzewania i kiedy mieszkańcy odczują to w rachunkach?

Przejęcie nastąpiło na skutek wygaśnięcia umowy użyczenia (czy tam innej dzierżawy) własności miejskiej na rzecz ECO. I taki był główny powód. Mieliśmy nie przejmować? :wink:

Roztropek napisał/a:
Mogłaby również przedstawić jak spada koszt usuwania nieczystości, oczyszczania ścieków itd.


Cierpliwości. Czekamy na rozpoczęcie produkcji przez inwestorów na Skarbimierzu. Cadbury, PVK i inni. Może się okazać (i wcale nie będę zdziwiony), że koszty jakie będą ponosić za oczyszczanie swoich ścieków pokryją ponad połowę (ostrożnie szacując) kosztów PWiK. Oczyszczalnia byłą budowana z dwóch powodów: po pierwsze ekologia, a po drugie ekonomia: własna oczyszczalnia + dopłaty Unijne + możliwości strefy ekonomicznej na Skarbimierzu. W sumie za czas jakiś powinno to dać fajny rezultat finansowy. Akurat po Roztropku nie spodziewałem się takiego podejścia do tematów BPEC i PWiK. Co do stref parkowania (bo taki wywołano temat) rzeczywiście opłaty są wysokie. Tu zgoda.
0 UP 0 DOWN
 
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-19, 18:30   

Ja w sprawie uchwały dotyczącej płatnego parkowania. Może któryś radny przeczyta i się zastanowi.

Tekst tu:
http://bip.brzeg.pl/zalac...k_nr_11__Ul.doc

Podpisał się burmistrz, ale jestem ciekaw co za tuman to pisał?

Ad. paragraf 1.
Z wykazu ulic wynika, że rzekoma strefa wcale nie jest strefą tylko zbiorem ulic, albo tylko fragmentów ulic. Np. płatna będzie tylko lewa strona ulicy Jabłkowej, lewa strona Reja itp.
Wykaz - jak się domyślam - miał zawierać większość ulic Starego Miasta, ale tylko te, które są normalnie dopuszczone do ruchu i tylko te fragmenty, na których obecnie nie obowiązuje zakaz zatrzymywania. Tylko po co ta kombinacja?
O tym jeszcze na końcu.

Jeśli nie ustanowi się strefy znakiem "strefa" to cwaniaki będą szukać dziury w systemie i znajdą na ul. Nadbrzeżnej, Wysokiej, Kościelnej... I odwrotnie: będą się marnować kawałki możliwe do "opodatkowania", ale nie będzie kasy, żeby jedno miejsce parkingowe wyznaczać kolejnymi znakami.

Która to jest prawa strona a która lewa??? W przypadku ulic jednokierunkowych niby jasne a na tych dwukierunkowych?

Ad. paragraf 2 pkt. 1.
Czemu traktory i koparki nie będą podlegały opłatom? Bo projekt przewiduje tylko opłaty dla pojazdów samochodowych ;-)

Ad. paragraf 2 pkt. 2.
Jakie to są te wyznaczone miejsca? Będą malowane? Oznakowane każde z osobna?

Ad. paragraf 6, pkt 1.
Ile będzie kopert dla inwalidów i czy będą na każdej ulicy? Jeśli zabraknie miejsc dla inwalidów a obok będzie wolne miejsce dla nie-inwalidy to inwalida będzie musiał zapłacić. Albo niech sobie szuka na innej ulicy koperty a potem o kulach wróci do celu. Bardzo życiowy pomysł.

Ad. uzasadnienia.
W uzasadnieniu autorzy cytują wielokrotnie ustawę, która umożliwia ustanowienie opłat w miejscach, gdzie panuje deficyt miejsc parkingowych. Tymczasem załącznik przewiduje objęcie opłatami także zupełnie niedeficytowych obszarów, takich jak parkingi na placu Nad Odrą, placu Bramy Wrocławskiej, na fragmencie Chrobrego (na przeciw fontanny) czy na Górnej. Uzasadnienie więc mało przekonujące.


Ale to są drobiazgi, pewnie autorzy co innego mieli na myśli a co innego im wyszło w projekcie. :-) Miejmy nadzieję, że radni poprawią szczegóły. Głównie strefę trzeba ustalić na całe Stare Miasto, bo inaczej będzie niezły galimatias, jak komuś się kiedyś zechce zrobić drobne korekty w układzie ruchu.


Mnie bardziej zastanawia istota całego przedsięwzięcia.

Jaki jest prawdziwy cel tych opłat?

a) Czy to ma być dobry busines dla miasta i to ma przynieść dochody?
Oczywisty absurd, bo ruch turystyczny w dni robocze żaden, a 99,9 % aut to auta brzeżan lub kooperantów, którzy brzeżanom przywożą towar. Nawet jak coś urząd zarobi, to kosztem obywateli miasta.
Jeśli to ma przynieść urzędowi dochody, a nie tylko przychody, to ile kosztować będzie komplet znaków oznaczających strefę i po ilu latach się zwrócą nakłady na parkomaty?

b) Komu mają opłaty przynieść korzyści?
Obecnie, gdy mam interes w ratuszu, to mam trzy wyjścia: jedno zapłacić na Rynku, drugie pokluczyć po uliczkach i znaleźć miejsce na Chopina lub Reja i trzecie: od razu zostawić auto na pl. Bramy Wrocławskiej i 200 metrów dojść per pedes.
Po reformie będę miał trzy wyjścia: jedno zapłacić na Rynku, drugie pokluczyć po uliczkach i znaleźć miejsce na Chopina lub Reja i zapłacić i trzecie: od razu zostawić auto na pl. Bramy Wrocławskiej, zapłacić i 200 metrów dojść per pedes.

Ponieważ wszędzie cena ta sama, to oczywiste, że tym razem będę się pchał pod sam ratusz, tam gdzie najciaśniej. Bo skoro płacę to czemu mam chodzić ;-)

Ja widzę tylko jedną grupę użytkowników, która się ucieszy: ta zwolniona z opłat: kierowcy autobusów szkolnych (sic!), pojazdów służbowym i komunalnych służb miejskich. Czy o to chodziło?

Czy kogokolwiek system opłat zniechęci do używania samochodu na Starym Mieście?
Mnie by na pewno zniechęcił, ale czy będę miał jakiś wybór? Nie. Bo na obszarze wokół Starego Miasta nie ma żadnego sensownego parkingu. Parking na ul. Planty pod bankiem jest jeszcze czasem wolny - po reformie nie będzie wolny nigdy. Chyba pozostanie plac Drzewny - po drugiej stronie Odry. Na pewno wypełni się parking na Mossora. Tylko jak potem wyjechać z niego na Piastowską... tam będzie korek od 7 do 18.
Czy osoby pracujące na Starym Mieście zrezygnują z samochodu? Oni chyba przyniosą największy zysk... 50 zł będą musieli wydać chcąc nie chcąc, bo przecież nie znajdą tylu podwórek. I w rezultacie, to właśnie oni oraz inni stali bywalcy, którzy mają często interesy na Starym Mieście, będą zajmować dziś najbardziej oblegane parkingi: na Chrobrego właśnie - bo tu najbliżej i najwygodniej.

W uzasadnieniu do projektu nikt nawet nie zająknął się o problemie ulic częściowo zamkniętych dla ruchu - a więc zapewne nikt tego nie badał. A to przecież prawie połowa Starego Miasta i to równie ważny problem, kto, kiedy i gdzie może jeździć i parkować z towarem i bez towaru. Obecnie kilkunastu kierowców samochodów osobowych codziennie sobie parkuje dwa kroki od ratusza. I nikogo to nie rusza. O zawalonym chodniku pod sądem nie wspominając. Po wprowadzeniu opłat kolejne cwaniaki będą sobie kupowac u starosty zezwolenia, a inni będą symulować dostawę towaru i będą godzinami parkować na Długiej i Kościelnej.

Reasumując cały projekt to przejaw bezradności autorów. Zamiast zastanowić się nad przyczynami kłopotów komunikacyjnych, to po najmniejszej linii oporu: opłaty. Opłaty podzielą tylko brzeżan na tych bogatszych i biedniejszych, ale nic po za tym nie poprawią.

Zamiast ładować kasę w parkomaty, należałoby przysiąść nad planem zagospodarowania przestrzeni z urbanistami i drogowcami i powolutku budować parkingi: strategiczne, lokalne, jedne bliżej (płatne), inne dalej bezpłatne, zachęcić - tych, których się uda - do wykorzystywania alternatywnych środków transportu... no ale to za trudne dla przeciętnego brzeskiego urzędnika.
0 UP 0 DOWN
 
Bartek T. 
poszukiwacz



Wiek: 43
Dołączył: 23 Wrz 2006

UP 161 / UP 140


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-19, 20:07   

Jak dla mnie powyższy post to przejaw krytyki konstruktywnej. I bardzo dobrze, bo traciłem nadzieję, że ktoś czytuje co radni uchwalą, o tym co mają uchwalić nie wspominając.

Po pierwsze: też nie rozumiem czemu ktoś zadał sobie tyle trudu aby poopisywać każdą z ulic i to stronami! O niebo łatwiej byłoby napisać na jakiej ulicy/skrzyżowaniu stanie znak "strefa płatnego postoju". Wtedy wiadomo, że wszystko wewnątrz jest płatne z wyjątkiem dróg wyłączonych z ruchu, bo tam nie wolno wjeżdżać w ogóle.

Po drugie miasto nie kwapi się kupować czegokolwiek. W przetargu (jak sądzę) ma wybrać firmę która wyposaży i obsłuży parkomaty. Plus jest tego taki, że kłopot i koszty z głowy. Minus, że trzeba będzie dzielić się dochodami. Tak robi większość miast. Nie znaczy, że większość ma rację, ale wydaje się, że to lepszy pomysł. Chyba.

Co do mieszkańców to są jeszcze podwórka. Tylko że najpierw wspólnoty, tudzież ZNM powinien te podwórka przygotować na wprowadzenie takiej strefy (wyznaczyć miejsca postojowe, zabezpieczyć przed autami obcymi) a później dopiero wprowadzać powinno się to co wyżej. Podejrzewam, że ZNM będzie chciał fundusze na ten cel. I może to i dobrze bo jest szansa uporządkowania podwórek, które wiemy jak wyglądają.

Co do zezwoleń wydawanych przez Starostę to jest ich teraz około setki. Ale po wprowadzeniu (ewentualnym) strefy płatnego postoju mają stracić ważność. Nie wszystkie, ale większość. Z tego co zasłyszałem Starosta nowych już nie wydaje. Ale nie wiem - w Starostwie nie pracuję i nie pracowałem mimo, że już mnie ktoś tam o to podejrzewał ;)

Na koniec smaczek - zagadka: zwolnione mają być samochody służbowe Urzędu Miasta, co to znaczy? Podpowiem że tych samochodów jest... jeden.

W sumie dobrze, że problem wypłynął bo i tak trzeba będzie się z nim zmierzyć w Brzegu. Niemniej po rozmowach z kilkoma radnymi czarno widzę przyszłość akurat tego projektu uchwały ;)
0 UP 0 DOWN
 
Brzeski
Brzeski


Dołączył: 05 Wrz 2005

UP 110 / UP 54


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2008-06-20, 19:40   

Bartek T. napisał/a:
Niemniej po rozmowach z kilkoma radnymi czarno widzę przyszłość akurat tego projektu uchwały ;)

No i na szczęście ;)

Moim zdaniem:
Zacząć należy od wykonania koncepcji a potem od projektów średnich i mikroparkingów na całym Starym Mieście i "przedmieściach".

A jak już zacznie się powoli budować, to można zacząć od myślenia jak finansowo "zachęcić" kierowców do parkowania tam, gdzie jest to społecznie uzasadnione oraz "zniechęcić" tam gdzie nadmiar samochodów jest uciążliwy.

Strefa ograniczonego postoju powinna obejmować całe Stare Miasto , czyli wszystko co wewnątrz murów miejskich no i ciut ponad. Będzie to tanie - wystarczy raptem 6 znaków - i bardzo przejrzyste.

Strefa nie powinna być jak autostrada, gdzie nie wolno się zatrzymywać ani zwalniać ;) , ogrodzona siatkami, żeby jakiś łoś (czytaj: pieszy) nie wlazł. To powinien być obszar w większości objęty znakami strefa zamieszkania (poza Chrobrego, Jagiełły i drobnymi wyjątkami).

Jeśli uwierzyć w uzasadnienie i dobre intencje autorów - strefa powinna zachęcać do rotacji pojazdów. Skoro ma być rotacja, to:

Ograniczenie postoju w strefie powinno obowiązywać powyżej kwadransa - tyle akurat tyle ile potrzeba na rozładowanie towaru lub wypłacenia kasy z bankomatu etc.

W strefie należy wyznaczyć szereg parkingów zupełnie bezpłatnych oraz rotacyjnych - płatnych dopiero powyżej 2 h. Bezpłatnymi powinny pozostać te, które dziś są pustawe lub są dość daleko. A te dwugodzinne powinny być właśnie rotacyjne, a nie dla mieszkańców czy pracujących 8 h.

Ponadto w strefie powinny się znaleźć parkingi dla VIPów, czytaj bogatych. Np. jak ktoś chce psuć kompozycje zwiedzającym plac Zamkowy i koniecznie zasłaniać renesansową bramę to niech sobie płaci za to. No oczywiście pod ratuszem też stawka powinna być najwyższa.

Dopiero w miarę rzeczywistego, prawdziwego deficytu miejsc, jeden z parkingów należałoby zamienić na zwyczajny płatny parking komercyjny.

W projektowaniu parkingów rotacyjnych lub bezpłatnych trzeba też myśleć, czy nie spowodują korków na kolejnych skrzyżowaniach, i czy niepotrzebnie nie będą generowały ruchu na uliczkach starówki. Gdyby tak np. przełamać twardogłowie i ulicę Chrobrego przerobić z "wisłostrady" na uliczkę miejską, to pomieściłaby więcej samochodów niż parking w Rynku.

Identycznym opłatom powinny podlegać ulice objęte ograniczeniem ruchu, czyli Długa itp. Nie będzie wtedy cwaniaków, co rozładowują towarowego cinquecento przez 6 godzin.

Poprzez rożne stawki na różnych parkingach wyeliminuje się zawalidrogi mieszkańców, którzy teraz zastawiają auta na potrzebnych parkingach rotacyjnych. Oni sobie na dłużej zaparkują gdzieś pod domem. Oczywiście mieszkańcy powinny płacić 10 zł ale rocznie za naklejkę a nie 10 miesięcznie. Ta karta/naklejka by im nie pozwalała stawiać na parkingach płatnych i rotacyjnych, ale mogliby za darmo parkować w strefie.

Pomysł z abonamentem dla pracujących jest dobry i potrzebny, ale taka karta abonamentowa nie pozwalałaby na parkowanie na parkingach rotacyjnych powyżej 2 h, natomiast mogłaby zezwalać na parkowanie na pozostałych i w całej strefie.

Do tego całego konceptu należy dołączyć sprawę komu i o której wolno jeździć po Długiej i Rynku, choć i na to mam swój pomysł (ops, nie mój bo zobaczony za granicą).

Wszędzie, gdzie pisałem parking, oznacza to zarówno oznakowany plac, jak i kawałek oznakowanej ulicy. Np. można parking rotacyjny wyznakować na ulicy Dzierżonia i Reja a plac parkingowy między tymi ulicami oznakować jako "bezpłatny".

Jak widać, nie jestem przeciwnikiem opłat. Ale widać, że jestem przeciwnikiem głupich pomysłów, które już komplikują życie ludziom i ich samochodom w innych miastach. Niestety, mój genialny pomysł ma jedną wadę. Na tym systemie nie da się zarobić. Więc nie będzie podstaw do podwyżek :P
Nie da się zarobić, ponieważ sprawność systemu wymaga budowy nowych miejsc parkingowych i stystem z założenia ma wymaga dużo możliwości uniknięcia opłat.
No ale mój pomysł nie polega na tym, by zarobić kasę na mieszkańcach i gościach, tylko na tym, by im udogodnić życie w centrum.


P.S. Pomysł jest mój i nie wyrażam zgody na plagiaty. Ale jak burmistrz chce, to może mnie na ćwierć etatu zatrudnić i mu narysuję w szczegółach. Szczegóły wymagają licznych obserwacji na mieście i choćby policzenia samochodów. Bo wątpię czy ktokolwiek z naszych urzędników kiedyś liczył.
0 UP 0 DOWN
 
Jamps 


Wiek: 49
Dołączył: 04 Cze 2005

UP 2 / UP 0


Skąd: Brzeg Rybaki

Wysłany: 2008-06-23, 20:10   

http://www.nto.pl/apps/pb...NOSCI/897986321

no (i na razie) po strefie

najbardziej zbulwersował mnie pan inżynier, który wypowiadał się o koncepcji (przygotowanej, jak rozumiem, przez jego biuro)
na przytomne pytanie radnego np. o ulicę Zamkową
(bo nie jest wymieniona wśród płatnych ulic, a więc jej mieszkańcy nie będą mogli korzystać z tańszych abonamentów dla mieszkańców, ale z drugiej strony mają do wyboru parkowanie tylko na sąsiednim płatnym placu Zamkowym albo na podwórku)
zaczął wyjaśniać, że wprawdzie nie jest w wykazie ulic objętych strefą, ale jest w strefie, bo... jest na mapce
na pytanie gdzie ta mapka, odpowiedział, że przy sobie jej nie ma ale gdzieś (w domyśle - w urzędzie) jest!

i najgorsze jest to, że radni jakoś specjalnie nie protestowali i byliby gotowi przyjąć uchwałę o strefie płatnego parkowania bez zaznajomienia się z jej obszarem!!! czyli faktycznie nie oni decydowaliby o strefie, tylko mapka, która jest gdzieś w urzędzie!!!
pierwszy zaskarżyłbym taką uchwałę gdzie się da :)

na szczęście większość radnych poszła po rozum do głowy i odesłała projekt uchwały pod obrady komisji
przeciągnie się teraz pewnie do jesieni, jak nie dłużej
ale będzie możliwość popracowania nad konkretnym materiałem (dotąd to były jakieś strzępy informacji, a jak widać po powyższych postach niedorzeczności w nim nie brakuje)
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: 2008, 23, br, czerwca, czerwiec, miejskiej, rady, sesja


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 27
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu