Dziura na drodze? Powalone drzewo? Sąsiad który pali opony w domowym piecu? Napisz do nas na adres forumbrzeg@forumbrzeg.pl a zajmiemy się każdą sprawą.
Wysłany: 2009-04-14, 13:40 Utrudnienia na Moście Piastowskim w Brzegu
W tym tygodniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu rozpoczyna remont Mostu Piastowskiego w Brzegu w ciągu drogi krajowej nr 39. Prace obejmą wymianę konstrukcji chodników (podzieloną na etapy) oraz wymianę nawierzchni jezdni. Remont będzie wymagał wprowadzenia od najbliższego czwartku (16 kwietnia) ruchu wahadłowego.
Most Piastowski czyli na Odrze znaczy się ?
Remont będzie trwał pół roku ? Ruch wahadłowy też będzie działał przez cały czas remontu ? Świetnie, koreczki będą przepiękne. Nie wierzę, że remont nie może być wykonany szybciej.
Tak naszego mostu oj to wtedy bedzie masakra i korki az sie boje pomyslecco sie tak bedzie działo w godzinach szczytu. ale jeszcze gorzej ponieważ to Droga Krajowa 39
takie gadanie o panie Janie.... Przecież nie tak dawno temu też był wahadłowy przy malowaniu i tak źle było ?? nie dało rade wyjechać... to, że korki się robiły to nic dziwnego ale jak nic nie robią jest źle... a jak zaczną to też juz gadanie, że źle i do bani bo jak bedą jeździć ;/ ech brak słów ;/
Dobrze, że robią, oczywiście, że dobrze. Pytanie tylko czy remont mostu o długości powiedzmy kilkudziesięciu metrów rzeczywiście trwa pół roku czy może jednak dałoby się to zrobić szybciej. Bo jak ruch wahadłowy będzie przez cały okres to ja już się boję. Druga przeprawa to konieczność!
Może przynajmniej dzięki remontowi a więc pewnym utrudnieniom w ruchu drogowym ciężarównki zniechęcą się do przejazdu przez nasze miasto - przynajmniej na czas remontu (potem i tak dalej będą niszczyć nową nawierzchnię na moście).
Ajc przestancie narzekać. Ktoś wyżej ma rację...nikt nic nie robi to źle...a jak juz zaczna coś robić to tez źle. Przestancie już. Postoicie te 10-20min to coś sie Wam stanie? ;/
Wyjedźcie szybciej z celu i po kłopocie.
Ehhh.. ;/
Pozdro
A może to chodzi o ten most od kanału do Pisarzowic (te kilka mostów). Pierwsze słyszę że w Brzegu o takiej nazwie istniej most. Wiem ze we Wro jest taki ale tu.
Ostatnio zmieniony przez Piotrek199214 2009-04-14, 17:26, w całości zmieniany 2 razy
Zdaje mi sie czy kilka lat temu kładli nową nawierzchnię na moście????
A tak poza tym, jeśli chodzi o największe utrudnienia czyli wymiana asfaltu to: jeden dzień zdzierają drugi ukłądają... oczywiscie jeśli będą chcieli, wiec nie ma co narzekać.
Nom mi szczerze mówiąc to wydaje się jednak, że te pół roku to taki "pic na wode". Co innego gdyby robili to na tamtych drugich mostach..ale i to mało prawdopodobne, więc nie ma co się martwic na zapas.
Zobaczycie..wszystko będzie git...trzeba byc optymistą
No a jak nie...to wybudujcie sobie drewniany most na sznurkach przez odre i nim jeździjcie xDDDDD
Mi ten pomysł sie podoba że remont będzie trwać 6 miesięcy wtedy ciężarówki może ominą nasze miasto a jak się skończy remont mostu to zacznie się budowa ronda
Może nasze władze dobrze myślą żeby ruch tirów ominą nasze miasto i poszedł do Opola i Oławy
Nikt nie napisał, co wchodzi w zakres prac. Zadałem sobie trochę trudu i znalazłem:
Roboty obejmują m.in. :
-wykonanie i demontaż oznakowania pionowego i poziomego,
-rozbiórka poręczy mostowej, izolacji i nawierzchni bitumicznej chodnika,
-rozbiórka krawężnika i płyty betonowej chodnika,
-montaż ceowników stalowych,
-malowanie elementów konstrukcji stalowej,
-rozbiórka izolacji i warstw nawierzchni przy krawężniku,
-montaż sączków i wykonanie izolacji przy krawężniku,
-montaż krawężników kamiennych,
-montaż desek gzymsowych
-wykonanie płyty żelbetowej chodnika na blachach trapezowych,
-montaż poręczy mostowej,
-rozbiórka nawierzchni na moście i dojeździe do mostu,
-wykonanie warstwy ścieralnej z masy SMA na moście i dojeździe do mostu,
-wykonanie chodnika z kostki brukowej na dojeździe do mostu,
-oznakowanie poziome w osi drogi
-antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni betonu,
-nawierzchnia żywiczna na chodnikach,
-wykopy w dnie i na skarpach rzeki pod umocnienie,
-umocnienie dna i skarp rzeki narzutem kamiennym
-remont i konserwacja podpór kamiennych,
-remont schodów skarpowych.
ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE POŁOWĄ JEZDNI -
prowadzenie ruchu pojazdów - ruch wahadłowy na jezdni szerokości 3,0m sterowany ręcznie w porze dziennej i sygnalizacją świetlną w porze nocnej.
Nie ma się więc co dziwić, że utrudnienia w ruchu pieszych i pojazdów potrwają tak długo.
Zainteresowanych odsyłam do strony GDDKiA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum