Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Fotografia - wybór sprzętu
Autor Wiadomość
Vento 
BG



Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: BrzeG

  Wysłany: 2010-10-30, 11:02   Fotografia - wybór sprzętu

Witam!
Dawno tu nie zaglądałem ;)

Szukam porad szczególnie wśród fotografów odnośnie zakupu sprzętu fotograficznego.
W przyszłości nie planuje zostać zawodowym fotografem, aczkolwiek nie mówię nie. Niestety nie mam zbyt wiele doświadczenia w tej branży. :) Mój dotychczasowy sprzęt do robienia zdjęć to był telefon SE k750i 2Mpx, aktualnie cykam fotki za pomocą LG KU990 5Mpx.

Moje wymagania odnośnie sprzętu.
- stabilizator obrazu
- cena wahająca się w granicach 1000,- zł.

Większych wymagań nie mam, może poza tym że z chęcią bym kupił w tej cenie lustrzankę 8) co zdaje mi się być niemożliwością rzeczy.
Z chęcią bym usłyszał porównania, oferty oraz możliwości.
0 UP 0 DOWN
 
A.Mason 


Wiek: 109
Dołączył: 04 Lip 2007

UP 138 / UP 71


Skąd: skądinąd

Wysłany: 2010-10-30, 13:21   Re: Fotografia - wybór sprzętu

Vento napisał/a:
- cena wahająca się w granicach 1000,- zł.

Większych wymagań nie mam, może poza tym że z chęcią bym kupił w tej cenie lustrzankę 8) co zdaje mi się być niemożliwością rzeczy.

Jest mozliwe, zerknij np. na Skapca, ale kupowanie lustrzanki bez obiektywu nie ma sensu :)

Moim zdaniem powinienes skupic sie na aparatach cyfrowych nazywanych superzoomami, hybrydami itp. gdzie zasieg ogniskowych po przeliczeniu na format 35mm bedzie z zakresu ok. 28 do 300mm.

Wiecej nie pomoge, bo uzytkuje niewiele aparatow i niespecjalnie interesuje sie nowosciami. Nie czuje sie kompetentny na tyle, zeby powiedziec np. Canon X to dobry aparat, a Nikon Y zly, a z googla mozesz sobie przeciez sam skorzystac.
Sa serwisy i strony, na ktorych mozna znalezc testy porownawcze roznych aparatow.