Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Widzisz wypadek? Pożar? Poinformuj nas o tym telefonicznie lub sms: 886-33-07-33
brzeskie pendolino sprawca katastrofy
Autor Wiadomość
liberatorka 



Wiek: 33
Dołączyła: 24 Maj 2009

UP 511 / UP 1437



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2014-04-06, 18:24   brzeskie pendolino sprawca katastrofy

Do zdarzenia doszło kilka minut po godzinie 16 na przejeździe kolejowym przy ul. Wrocławskiej w Grodkowie.

- Kierowca renault megane nie zachował należytej ostrożności i wjechał wprost pod szynobus relacji Nysa-Brzeg - informuje nadkom. Marcin Hipolit, dyżurny Komendy Wojewódzkiej Policji

http://www.24opole.pl/143...,wiadomosc.html
0 UP 5 DOWN
 
przem 



Wiek: 33
Dołączył: 19 Paź 2007

UP 158 / UP 235


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2014-04-06, 19:01   

Tytuł tematu niczym z Faktu lub Onetu :/
1 UP 1 DOWN
 
liberatorka 



Wiek: 33
Dołączyła: 24 Maj 2009

UP 511 / UP 1437



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2014-04-09, 09:33   

nie tytul najwazniejszy, ale raczej pytanie, dlaczego wlasciciel drogi nie ustawil na tym przejezdzie automatycznej sygnalizacji swietlnej ?
0 UP 2 DOWN
 
peree 


Wiek: 109
Dołączył: 17 Gru 2008

UP 15 / UP 5


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2014-04-09, 14:39   

liberatorka napisał/a:
nie tytul najwazniejszy, ale raczej pytanie, dlaczego wlasciciel drogi nie ustawil na tym przejezdzie automatycznej sygnalizacji swietlnej ?


dlatego, że pociąg przejeżdża tamtędy parę razy na dzień, a znak "Stop" nie służy do zaprzestania dłubania w nosie :wink: lecz do zatrzymania i rozejrzenia się czy nic nie jedzie. A głupiemu sygnalizacja świetlna też nie pomoże <mur1>
3 UP 1 DOWN
 
Dziedzic_Pruski 



Wiek: 63
Dołączył: 19 Lut 2007

UP 4808 / UP 7271



Wysłany: 2014-04-09, 15:00   

Nie można się z tym niestety nie zgodzić.
http://www.wiocha.pl/1093103,Inteligentny-inaczej
2 UP 0 DOWN
 
Raynor 



Wiek: 41
Dołączył: 12 Cze 2012

UP 259 / UP 135



Wysłany: 2014-04-10, 07:52   Re: brzeskie pendolino sprawca katastrofy

liberatorka napisał/a:
Do zdarzenia doszło kilka minut po godzinie 16 na przejeździe kolejowym przy ul. Wrocławskiej w Grodkowie.

- Kierowca renault megane nie zachował należytej ostrożności i wjechał wprost pod szynobus relacji Nysa-Brzeg - informuje nadkom. Marcin Hipolit, dyżurny Komendy Wojewódzkiej Policji

http://www.24opole.pl/143...,wiadomosc.html


Od kiedy to pociąg może być sprawcą katastrofy yntelygentko? Jak już, to maszynista. Tyle, że w tym wypadku był trzeźwy i jechał zgodnie z sygnalizacją.

Na siłę chcesz błyszczeć dziewczyno ale nie masz czym i jak. I tak co rusz te swoje durne trzy grosze musisz napisać!
Ostatnio zmieniony przez Raynor 2014-04-10, 07:53, w całości zmieniany 1 raz  
2 UP 0 DOWN
 
GNOM 
ROMEK



Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2010

UP 696 / UP 75



Wysłany: 2014-04-10, 09:47   

Problemem tej jak i innych linii tzw. "patykowych" jest małe natężenie ruchu pociągów w związku z czym kierowcy przestają respektować przepisy. Kolej na przejazdach na takich liniach obniża prędkość pociągów - w Grodkowie autobus szynowy przejeżdżał przez przejazd z prędkością 14 km/h (dane z tachografu autobusu szynowego) a jak widać i tak to nie pomogło. Nie pomagają znaki STOP, ani nawet światła, po prostu niektórzy kierowcy nie mają kszty rozsądku.
0 UP 0 DOWN
 
Raynor 



Wiek: 41
Dołączył: 12 Cze 2012

UP 259 / UP 135



Wysłany: 2014-04-10, 13:35   

GNOM napisał/a:
Problemem tej jak i innych linii tzw. "patykowych" jest małe natężenie ruchu pociągów w związku z czym kierowcy przestają respektować przepisy. Kolej na przejazdach na takich liniach obniża prędkość pociągów - w Grodkowie autobus szynowy przejeżdżał przez przejazd z prędkością 14 km/h (dane z tachografu autobusu szynowego) a jak widać i tak to nie pomogło. Nie pomagają znaki STOP, ani nawet światła, po prostu niektórzy kierowcy nie mają kszty rozsądku.


Bo na to jest jedna prosta zasada: zatrzymać się przed każdym przejazdem! Dlaczego? Z bardzo prostych powodów: szlaban może ulec awarii, automatyka może ulec awarii, drużnik może zasłabnąć, drużnik może być pod wpływem alkoholu, koparka mogła uszkodzić okablowanie gdzieś na trasie, itp., itd. Tłumaczenie się, że są szlabany, że jest drużnik i przecież miało być zamknięte to idiotyzm bo w starciu z pociągiem samochód nie ma szans! Dlatego nie ma co temu ufać w 100% tylko samemu sprawdzić czy można przejechać. Oczywiście ceniąc swoje i pasażerów życie.
Ostatnio zmieniony przez Raynor 2014-04-10, 13:36, w całości zmieniany 2 razy  
2 UP 1 DOWN
 
liberatorka 



Wiek: 33
Dołączyła: 24 Maj 2009

UP 511 / UP 1437



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2014-04-10, 19:58   

Raynor napisał/a:
GNOM napisał/a:
Problemem tej jak i innych linii tzw. "patykowych" jest małe natężenie ruchu pociągów w związku z czym kierowcy przestają respektować przepisy. Kolej na przejazdach na takich liniach obniża prędkość pociągów - w Grodkowie autobus szynowy przejeżdżał przez przejazd z prędkością 14 km/h (dane z tachografu autobusu szynowego) a jak widać i tak to nie pomogło. Nie pomagają znaki STOP, ani nawet światła, po prostu niektórzy kierowcy nie mają kszty rozsądku.


Bo na to jest jedna prosta zasada: zatrzymać się przed każdym przejazdem! Dlaczego? Z bardzo prostych powodów: szlaban może ulec awarii, automatyka może ulec awarii, drużnik może zasłabnąć, drużnik może być pod wpływem alkoholu, koparka mogła uszkodzić okablowanie gdzieś na trasie, itp., itd. Tłumaczenie się, że są szlabany, że jest drużnik i przecież miało być zamknięte to idiotyzm bo w starciu z pociągiem samochód nie ma szans! Dlatego nie ma co temu ufać w 100% tylko samemu sprawdzić czy można przejechać. Oczywiście ceniąc swoje i pasażerów życie.

zanim zaczniesz naprawiac swiat, napisz 1000 razy slowo "dróżnik"
0 UP 1 DOWN
 
Raynor 



Wiek: 41
Dołączył: 12 Cze 2012

UP 259 / UP 135



Wysłany: 2014-04-10, 21:04   

liberatorka napisał/a:
Raynor napisał/a:
GNOM napisał/a:
Problemem tej jak i innych linii tzw. "patykowych" jest małe natężenie ruchu pociągów w związku z czym kierowcy przestają respektować przepisy. Kolej na przejazdach na takich liniach obniża prędkość pociągów - w Grodkowie autobus szynowy przejeżdżał przez przejazd z prędkością 14 km/h (dane z tachografu autobusu szynowego) a jak widać i tak to nie pomogło. Nie pomagają znaki STOP, ani nawet światła, po prostu niektórzy kierowcy nie mają kszty rozsądku.


Bo na to jest jedna prosta zasada: zatrzymać się przed każdym przejazdem! Dlaczego? Z bardzo prostych powodów: szlaban może ulec awarii, automatyka może ulec awarii, drużnik może zasłabnąć, drużnik może być pod wpływem alkoholu, koparka mogła uszkodzić okablowanie gdzieś na trasie, itp., itd. Tłumaczenie się, że są szlabany, że jest drużnik i przecież miało być zamknięte to idiotyzm bo w starciu z pociągiem samochód nie ma szans! Dlatego nie ma co temu ufać w 100% tylko samemu sprawdzić czy można przejechać. Oczywiście ceniąc swoje i pasażerów życie.

zanim zaczniesz naprawiac swiat, napisz 1000 razy slowo "dróżnik"


Zamilcz dziecko. Naprawdę. Pisać aby pisać to nie sztuka.
0 UP 1 DOWN
 
lucifer 



Wiek: 34
Dołączył: 08 Wrz 2012

UP 645 / UP 516



Wysłany: 2014-04-10, 21:09   

Raynor napisał/a:
Zamilcz dziecko. Naprawdę. Pisać aby pisać to nie sztuka.
Ale liberatorka w tym przypadku jest prawdziwą artystką.
1 UP 1 DOWN
 
Roztropek 


Wiek: 73
Dołączył: 11 Sie 2006

UP 345 / UP 162


Skąd: tutejszy

Wysłany: 2014-04-11, 15:50   

Raynor napisał/a:
Dlaczego? Z bardzo prostych powodów: szlaban może ulec awarii, automatyka może ulec awarii, ..............
Kierowcę obowiązuje zasada ograniczonego zaufania, a nie przewidywanie kolejnych posunięć i możliwości jak podczas gry w szachy. Skoro jest szlaban to należy przypuszczać, że jest on sprawny.
0 UP 0 DOWN
 
creatiFF 


Wiek: 30
Dołączył: 26 Lip 2008

UP 12 / UP 5



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2014-04-11, 18:44   

I zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania nie można ufać w 100% elektronice i wierzyć że szlaban działa.
2 UP 0 DOWN
 
liberatorka 



Wiek: 33
Dołączyła: 24 Maj 2009

UP 511 / UP 1437



Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: 2014-04-11, 21:30   

creatiFF napisał/a:
I zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania nie można ufać w 100% elektronice i wierzyć że szlaban działa.

najbardziej nie mozna wierzyc w tzw. czynnik ludzki
Ostatnio zmieniony przez liberatorka 2014-04-12, 09:06, w całości zmieniany 3 razy  
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: Brak tagów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 32
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu