Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Łukasz Górowski - kandydat do Rady Powiatu
Autor Wiadomość
lukasz_gorowski 

Wiek: 43
Dołączył: 05 Lis 2006

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2006-11-05, 21:15   Łukasz Górowski - kandydat do Rady Powiatu



Mam 25 lat, studiuję informatykę, pracuję w centrali Lukas Banku we Wrocławiu. Od lat jestem czynnym instruktorem ZHP

Zapraszam na stronę: www.gorowski.dl.pl , gdzie można poczytać o mojej osobie i o tym co chciałbym osiągnąć będąc w Radzie Powiatu
0 UP 0 DOWN
 
smooth 
wyrwany z kontekstu



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 42
Dołączył: 21 Wrz 2006

UP 35 / UP 7


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2006-11-05, 21:23   

Dzień Dobry !

1. Jakie ma Pan przykładowe pomysły na poprawe bezpieczeństwa w naszym mieście i powiecie ?
2. Jak Pan zamierza bardziej się skupić na wykorzystaniu środków unijnych w naszym mieście i powiecie ?
3. Jak dokładnie miałaby wyglądać pomoc w przypadku zakładania działalności gospodarczych ?
0 UP 0 DOWN
 
lukasz_gorowski 

Wiek: 43
Dołączył: 05 Lis 2006

UP 0 / UP 0



Wysłany: 2006-11-06, 00:22   

Witam

Może nasze miasto nie jest wyjątkowo niebezpieczne, ale z pewnością da się to bezpieczeństwo jeszcze poprawić. Jedną z rzeczy, o które będę zabiegał jest oświetlenie miejsc w których tego oświetlenia wyjątkowo brakuje, przykładem może tutaj być skwer, przez który przechodzi się idąc z dworca PKP w kierunku ulicy Piastowskiej. Takie miejsca sprzyjają różnego rodzaju rozbojom.
Ważnym, a zaniedbanym w moim odczuciu aspektem w naszym powiecie jest profilaktyka w zakresie przeciwdziałania narkomanii (uzależnieniom). Powiat powinien dotować realne działania w tym zakresie.