Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Franco Zarrazzo
2011-02-08, 18:54
Gdzie można fajnie pojeździć rowerem? może towarzystwo? :)
Autor Wiadomość
kubut 
Antyreporter



Wiek: 31
Dołączył: 31 Maj 2006

UP 1 / UP 0


Skąd: Brzeg

Wysłany: 2007-08-26, 23:13   Gdzie można fajnie pojeździć rowerem? może towarzystwo? :)

Siemka. Chciałbym zapytać się, czy w okolicy brzegu są fajne trasy na rower. Interesują mnie albo asfalt, ale mało uczęszczany przez samochody, albo jakiś taki las, coś w stylu XC tylko troche lżejsze bo jestem narazie początkujący. No i taka żeby mój sprzet to wytrzymał a nie zeskoki po 2 metry :P A rowerek mam Kross Hexagon V4 (2006). Oczywiście mam kask także jakby były zjazdy to moga być :) I może ktoś się zabrał kiedyś ze mna? jestem sredniozaawansowany powiedziałbym jeśli chodzi o predkość-średnia to 25 km/h i takim tempem gdzieś godzinka, dwie narazie wytrzymuje bez odetchnięcia... Jestem otwarty na wszelkich bikerów do towarzystwa :)
0 UP 0 DOWN
 
Agnes 
zadziorra ;)



Zaproszone osoby: 3
Wiek: 35
Dołączyła: 26 Mar 2007

UP 0 / UP 0


Skąd: CDŚ

Wysłany: 2007-08-27, 16:01   

kubut napisał/a:
Chciałbym zapytać się, czy w okolicy brzegu są fajne trasy na rower. Interesują mnie albo asfalt, ale mało uczęszczany przez samochody, albo jakiś taki las,


nie wiem czy fajna, ale ja zawsze lubiłam jeździć na Kruszyne, potem przez Prędocin(na lewo :P ), Strzelniki(na prawo :P ), albo prosto na Zwanowice do Różyny itd... zależy jak daleko chcesz jechać... w każdym razie wszystkie drogi prowadzą do brzegu :evil: a trasa jest bardzo prosta(mówie to ja-którą męczy nawet ścielenie łóżka :P ) i jeździ tamtędy mało autek... :)
Ostatnio zmieniony przez Agnes 2007-08-27, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
Kathia 
Czubek i Patol ;)



Zaproszone osoby: 2
Wiek: 35
Dołączyła: 27 Lip 2007

UP 4 / UP 2


Skąd: z kątowni :P

Wysłany: 2007-08-27, 16:21