"Fanatyk" - to jest nieziemski film. Opowiada o neofaszyście pochodzenia żydowskiego, pokazuje jego walkę z własną tożsamością. Niesamowicie daje do myślenia, taki psycho film.
To ja napiszęo filmie który wczoraj oglądnęłam i do dziś jestem pod jego wrażeniem- "ZAKONNICA" the best horror do dziś mam zakwasy od ściskania mięśni ze strachu do końca nie wiadomo co się wydarzy i straszy aż do ostatniej kropli (dosłownie) filmu. GORRĄCO polecam.... ale żeby była dobra atmosfera to należy oglądnąć przy zgaszonym świetle i świeczce
oooo tak ZAKONNICA- to jest horror POLECAM
"REQUIEM DLA SNU" -film nawet dobry ale SOUNDTRACK jest BOSKI
" Droga bez powrotu" też ma mistrza ( horror o mutantach :D)
"Efekt motyla" do teraz nie wiem o co w nim chodziło ale podobał mi się
"Dirty dancing 2 " hawana NIGHT
A jeszcze dobre są : " Za wszelką cenę", " O dwóch takich co poszli w miasto" ,
"40 letni prawiczek" "Klucz do koszmaru" "Dom woskowych ciał" iiiiiiii "Komedia romantyczna"
No i to byłoby na tyle
O dwóch takich co poszli w miasto" ,
"40 letni prawiczek" to rzeczywiście super filmy "O dwoch takich..." oglądałam już z 20 razy chyba i za każdym razem mnie śmieszy
a jeśli chodzi o prawiczka to chyba z pięć
W takim razie oglądnij "Wożonko" jak dojdziesz do momentu z dwoma kolesiami w garniturach przed lustrem, gdy jeden powie magiczne "szalik bordo" to nie zapomnij pęknąć ze śmiechu ..... A w ogóle to zapomniałam dodać o filmach : "Jabłko Adama" czy "Rrrrr".... też dobre
Okey. Postaram się oglądnąć w najbliższym czasie w wolnej chwili i nie zapomnę o wspomnianym przez Ciebie fragmencie Już czuję, że mi się spodoba
Pozdrówka!
"Requiem dla snu" - jeden z najlepszych filmów jakie kiedykolwiek widziałam, o muzyce nawet nie wspominam bo jest absolutnie nieopisywalna
"Marzyciel" - polecam marzycielom i nie tylko
"Dziewczyna z perłą" - niby nic się nie dzieje, a wciąga jak porządny film akcji
"Co gryzie Gilberta Grape'a" - klasyka
"Lista Schindlera" - TRZEBA
"Gladiator" - swego czasu nawet się na tym filmie poryczałam muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka
"Amelia" -
"Forest Gump" - bez sensu cokolwiek pisać - film sam się poleca
"Czekolada" - już sam tytuł jest zachęcający
+ oczywiście superextramegahity zbijające nieprzyzwoitą kasę: "Władca Pierścieni", "Shrek", "Epoka lodowcowa", "Piraci z Karaibów", ostatnio "Duma i uprzedzenie" (choć mam wrażenie, że podoba się tylko kobietom ), "Matrix"
+ japońskie horrory (lub oparte na pierwowzorach japońskich - np. "Ring", "Darkwater", "Klątwa")
+ stare polskie komedie z "Seksmisją" na czele
+ młode polskie komedie z "Dniem świra" i "E=mc2" na czele
+ polskie niekomedie (szczególnie "Wojaczek", "Pręgi")
+ "Hi way"
mogę tak w nieskończoność
Ostatnio zmieniony przez akuku 2006-07-29, 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Moje ulubione filmy to takie, gdzie się coś dzieje!!!! Przygodowe, komedie, filmy akcji i fantasy!!!!np.
#Władca Pierścieni( cała trylogia, ale Powrót Króla zdecydowanie najlepszy!!!)
#Matrix(trilogy)
#Piraci z Karaibów(Jack Sparrow górą!!!)
To są moje ulubione!!!
Ale fajne też były
#Opowieści z Narnii(film spoko, ale taki trochę za bardzo dziecinny...)
#Ostatni Smok(to taki trochę stary i mało znany film, ale można obejrzeć...)
#Harry Potter(lubię go, ale nie aż tak bardzo... Więzień Azkabanu najbardziej mi się spodobał- film i książka)
#Titanic
#Armageddon(taki o astronautach z Liv Tyler, Benem Affleckiem i Brusem Willisem)
I pewnie jest jeszcze wiele takich filmów, ale moje pamięć niestety zawodzi...
A ja uwielbiam kino pana Tarantino . Wściekłe Psy, Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill 1 & 2 i Grindhouse: Death Proof to istne arcydzieła . Już nie wspominając filmów, do których pisał scenariusz, tj. Prawdziwy Romans i Urodzeni Mordercy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum