Kluczem do sprzedaży było od zawsze i nadal jest wczucie się w sytuację drugiej osoby. Zacznijmy od wczucia się w sytuację handlowców. Na czym im zależy? Jak są ich pragnienia?
Kiedy się do ludzi mówi o rzeczach, które pragną, Ci z automatu są bardziej zaangażowani. Trzeba poznać tych ludzi i sprawić, żeby sami zapragnęli większej sprzedaży.
Jak?
Ano właśnie po pierwsze muszą w tym widzieć swój interes. Swój, tzn. muszą być wyznaczone jasne zasady finansowe, żeby mogli przeliczyć sukcesy zawodowe na realizację własnych pragnień.
Dwa, że sprzedaż będzie szła dużo sprawniej, kiedy ludzie zaczną się identyfikować z produktem. Chodzi tutaj o znalezienie w produkcie wartości, które tym ludziom przyświecają. Jeżeli ze względu na charakter produktu nie jest to w pełni możliwe, to należy się mocno skupić na pokazaniu handlowcom korzyści ze sprzedaży tego produktu.
Reasumując... żeby handlowcy zaczęli z zaangażowanie sprzedawać produkt, najpierw trzeba im go sprzedać oraz przekonać, że obrót leży w ich interesie.
Polecam szkolenia Grzesiaka nt. sprzedaży oraz takie książki jak "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum