Ponawiam prośbę. Czy ktoś miał problem z trybem awaryjnym w deslu ( brak mocy silnika przy 3000 obrotów ).
Standard turbo ze zmienną geometrią w autkach eksploatowanych "wokół komina".
Usunięcie brudów i odkładów z części tloczącej. przywraca normalną eksploatację - zalepiona kierownica.
Turbina przeładowywała. Dałem malinie złoty środek czyszczący i instrukcje jak to zrobić (czyszczenie zaworów), jeżeli to nie da efektu, to trzeba będzie wyczyścić przepustnicę i turbinę.
Orientuje się ktoś może ile by wynosił koszt wymiany klocków i tarcz hamulcowych w VW Lupo ? Oraz jaki warsztat polecicie aaa klocki i tarcze mam swoje nowe koszt usługi mnie interesuje tylko robocizny
Polecam , na terenie dawnej " Garbarni " to chyba ulica Krakusa, mechanik który ma na imię Jarek i drugi pan którego imienia nie znam ( panowie pracują razem ).Profesjonalizm
Zdecydowanie NIE POLECAM mechaników w Cartec w Pisarzowicach pomimo tego ze od lat robilem przeglady u Tomka. Wymienialem dwumase ze sprzeglem, auto do jazdy otrzymalem z niezakrecony zbiorniczkiem plynu hamulcowego, odcietym szlifierka uchwytem zbiorniczka plynu wspomagania luzno zwisajacym ze sruba na sankach oraz nowosc bo tego nie bylo przed... zgrzyt przy zapalaniu (zabki wyrobione na rozruszniku) dla nich wszystko jest ok Wrocilem z powrotem. Mowie co powyzej.
Z 1 dnia (dziwilem sie ze mozna wymienic calosc w 1 dzien) zrobil sie tydzien bez mojego narzedzia pracy z 500 zl zrobil sie koszt ok. 1400. Ale spoko mysle ma byc zrobione. Efekt koncowy! zgrzyt przy gaszeniu, po przejechaniu 3tys km.
Mysle, trzeba to zrobic - zgrzyt przy gaszeniu, moze rozrusznik dostalem regenerowany? Moze dumasa wadliwa... ale dziwne nie zawsze zgrzyt wystepuje. W pt. umowilem sie ze zostawie w pon. rano o 8.00 auto zeby ostyglo i sprawdza co sie dzieje, moze cos ma luz.. dwumasa, rozrusznik, jakas guma.... I tak wstaje rano w pon. o 6-stej jade na 7-dma zeby auto ostyglo zgodnie z umowa. czekam godzine przed brama do 8-smej. Zostawiam auto i przychodze o 14-stej. Auto dalej stoi na parkingu jak stalo, a na pytanie ze auto nie bylo robione uslyszalem od Pani "niech sie Panowie wytlumacza" wskazujac na wyciagajacych sie mechanikow ) Zabralem klucze od milej Pani i na tym przygoda z mechanika i przegladami w Cartec sie skończyla. Wlasciciel którego znam od lat jest ok ale mechanicy wnioski mozna wyciagnac z naprawy powyzej.
Zapytam, czy to jest domowe przedszkole czy profesjonalny zaklad mechaniki samochodowej? Panowie mechanicy mam nadzieje ze kiedys Was tez tak ktos potraktuje! Szanujcie czas bo czas to kasa.
Zdecydowanie NIE POLECAM mechaników w Cartec w Pisarzowicach pomimo tego ze od lat robilem przeglady u Tomka. Wymienialem dwumase ze sprzeglem, auto do jazdy otrzymalem z niezakrecony zbiorniczkiem plynu hamulcowego, odcietym szlifierka uchwytem zbiorniczka plynu wspomagania luzno zwisajacym ze sruba na sankach oraz nowosc bo tego nie bylo przed... zgrzyt przy zapalaniu (zabki wyrobione na rozruszniku) dla nich wszystko jest ok Wrocilem z powrotem. Mowie co powyzej.
Z 1 dnia (dziwilem sie ze mozna wymienic calosc w 1 dzien) zrobil sie tydzien bez mojego narzedzia pracy z 500 zl zrobil sie koszt ok. 1400. Ale spoko mysle ma byc zrobione. Efekt koncowy! zgrzyt przy gaszeniu, po przejechaniu 3tys km.
Mysle, trzeba to zrobic - zgrzyt przy gaszeniu, moze rozrusznik dostalem regenerowany? Moze dumasa wadliwa... ale dziwne nie zawsze zgrzyt wystepuje. W pt. umowilem sie ze zostawie w pon. rano o 8.00 auto zeby ostyglo i sprawdza co sie dzieje, moze cos ma luz.. dwumasa, rozrusznik, jakas guma.... I tak wstaje rano w pon. o 6-stej jade na 7-dma zeby auto ostyglo zgodnie z umowa. czekam godzine przed brama do 8-smej. Zostawiam auto i przychodze o 14-stej. Auto dalej stoi na parkingu jak stalo, a na pytanie ze auto nie bylo robione uslyszalem od Pani "niech sie Panowie wytlumacza" wskazujac na wyciagajacych sie mechanikow ) Zabralem klucze od milej Pani i na tym przygoda z mechanika i przegladami w Cartec sie skończyla. Wlasciciel którego znam od lat jest ok ale mechanicy wnioski mozna wyciagnac z naprawy powyzej.
Zapytam, czy to jest domowe przedszkole czy profesjonalny zaklad mechaniki samochodowej? Panowie mechanicy mam nadzieje ze kiedys Was tez tak ktos potraktuje! Szanujcie czas bo czas to kasa.
W Brzegu nie ma dobrych mechaników. Wystarczy zajechać, pokazać problem i słuchać i fantazji / pierdół / wymysłów na temat naprawy tego problemu. Znawcy od siedmiu boleści. W Brzegu jest na przykład warsztat, który jawnie twierdzi, że nie ma blokad do rozrządu 2.4 JTD, a które są wymagane (ustawianie na znaki przeważnie kończy się minimalnym przeskoczeniem paska - kto jest w temacie, ten wie), ale i tak rozrząd zrobią - poradzą sobie... Bez komentarza.
Może komuś sie przyda, wykaz mechaników z Brzegu/okolic których polecam.
Lista stworzona wyłacznie na podstawie mojego 12 letniego doświadczenia i kilku samochodów na moim karku.
Każdy na końcu oczywiście wybiera sam wg. swoich prefererencji, doświadczenia, wiedzy auto-moto, etc.
Celowo nie tworzę "czarnej listy" za dużo na forum tego typu informacji. Jeśli ktoś jest zainteresowany tym wątkiem - zapraszam na priva.
POLECAM:
1. Mechanik z ul. Starobrzeskiej (obok instalacji z gazem LPG) - doraźne i nieskomplikowane naprawy prostych aut (Golf II/III, Corsy A,B).
Szybki czas realizacji i przystepne ceny
2. Elektromot z ul. Poprzecznej - jak wyżej z informacją, że koszty mogą być troszkę wyższe
3. Spawanie plastiku/Lakiernik z ul. Grobli (za Cotonem) - 2 osobne instytucje: - spawanie: dobra jakość/alternatywa finansowa do nowych plastików, lakiernik: bardzo dobra jakość (Passat B5)
4. Zakład Janusz Siwecki (Pisarzowice) - wszelkie sprawy z zawieszeniem (końcówki, wielo-wahacze, zwrotnice, amorki, sytuacje po stłuczkach), dobre materiały, przystępne ceny (Passat B5, Golf IV)
5. Mechanik ze Śmiechowic (Piotrek) - zawieszenie, rozrząd, elektryka (szyby, luterka), długoletnie doświadczenie z ASO VW, specjalizacja w segmencie VW ale na placu też znajdziecie japończyki i francuzy (POLO IV, GOLF IV).
Ceny przystępne.
6. Spawanie/naprawa tłumików na ul. Robotniczej (w podwórku, zaraz za szkołą nr 5) - koszty i jakość na ok (Golf II, Felicia)
7. Elektryk z ul. Robotniczej (ten sam adres jak powyżej) - alternatory, rozruszniki i proste sprawy. Szybki czas realizacji.
Ostatnio odwiedziłem Geo-test w Michałowicach. Po naprawie zawieszenia w tym warsztacie pojawiło się więcej problemów niż było wcześniej, stuki na nierównościach itp. Mechanik? nie uwierzył, o gwarancji na usługę jakby nie chciał usłyszeć, paragonu wcześniej oczywiście też nie dostałem, więc zwinąłem się bo co można z takim chamem zrobić. Poprawki po tym partaczu zrobił mi znajomy w Opolu w 30 min, coś tam było źle założone i teraz jest O.K.
Auto Geo test to dla mnie porażka, nigdy więcej i wszystkim będę odradzał.
wymiana sprężyn w przednim zawieszeniu GeoTest w Michałowicach - 350 zł (5 godzin)
Jaki samochód? Osobowy?
Podana cena za robociznę czy wraz ze sprężynami?
jeśli za samą robociznę, to cię nieźle naciągnęli.
Wymieniałem w golfie 4 (a w zasadzie wymieniał mi szwagier "sam") z przodu amortyzatory wraz ze sprężynami.
czas? - 2godziny obydwie strony.
Co do serwisu na Shellu odradzam wszystkim. Banda partaczy. W zeszłym roku wymieniałem u nich przeguby i sprzęgło - Efekt? uszkodzony lakier, po wymianie sprzęgła uszkodzony czujnik prędkościomierza, chcieli mi wmówić, ze nie działał i że muszę zapłacić za nowy oraz niedokręcona poducha skrzyni biegów co zaowocowało w krótkim czasie zerwaniem gwintów poduchy i silnik poleciał na glebę. Amatorzy i praktykanci, a kierownicy beszczelni.
No i kolejny warsztat dołącza do mojej czarnej listy. Oliwera na Skarbimierzu. Po spędzeniu całego popołudnia na jeździe od zakładu do zakładu szukając kogoś kto ustawi mi zbieżność w mondeo MK3 kombi, gdzie w każdym słyszałem "..uuu koła 18'...nie ustawimy..." lub inne docinki na temat wielkości felg i wysokości opony trafiłem na skarbimierz. Panowie powiedzieli że nie ma problemu i ustawią.
Powiedziałem żeby sprawdzili zawieszenie zanim coś zrobią bo i tacy są magicy że nie patrzą.
Po ok 30 minutach zrobione...z przodu i wręczają mi klucze. Zapytałem co z tyłem. Odpowiedzieli mi ze tyłu się w tym aucie nie ustawia (sic!) Mówię grzecznie chłopom że ustawia się zbieżność tak samo jak i kąty. odpuściłem....parę dni później pojechałem na wymianę oleju a tam, wywalone gumy na wahaczu wzdłużnym.
Tak więc ja tym panom bardzo dziękuje i NIE POLECAM. Za to polecam zapoznanie się w takim razie ze specyfikacjami technicznymi samochodów. I jeszcze jedno...nie we wszystkich autach zbieżność ustawia się na 0 (zero)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum