Same fotoradary byłyby się bardziej sprawdzały, pod warunkiem, że ktoś byłby w stanie obsłużyć wystawianie mandatów.
Ale same mandaty też nie rozwiązują skrajnych przypadków: nie ograniczają pijaków, pościgów, czy średnio sprawnych kierowców, a zupełnie nie są w stanie kontrolować pieszych czy rowerzystów. Poza tym działają z kilkutygodniowym opóźnieniem. Średni interes dla mieszkańca Żłobizny, że ktoś tam z Przemyśla dostanie mandat...
Skuteczniejsze są techniczne ograniczenia, zwężenia, zakrzywienia toru ruchu, ograniczenia powierzchni skrzyżowania, wyspy dla pieszych etc. etc. na rondzie skończywszy.
A zamiast stawiać radar i zatrudniać kilkunastu ludzi do obsługi mandatów, lepiej by było zainstalować światła jak w Oławie, które po przekroczeniu przez kierowcę dozwolonej prędkości zmieniałoby się na czerwone.
Kto w tym ministerstwie infrastruktury pracuje !!! jaki minister tacy pracownicy ???
Zapomniano o widełkach mandatów
Zapomniano (link powyżej): "Urzędnicy ministerstwa nie zdążyli bowiem napisać rozporządzenia, które określi w jaki sposób mają być oznakowane miejsca, w których staną fotoradary strażników"
Bardzo ciekawy program. O fotoradarach zrobiło się chyba głośno dzięki Panu Kamilowi i jego serii Straż biznesowo-miejska & fotoradar(wystarczy tak wpisać na youtube), którą również polecam. Oby zapowiadane zmiany nie okazały się tylko obietnicami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum