Wysłany: 2007-10-09, 21:58 Sklepy komputerowe a jakość świadczonych przez nie usług !
Moderowany przez smooth:
Za "sugestią" (pośrednią/ na wpół świadomą) autora zmieniam troszkę treść tematu
Jak oceniacie jakość usług świadczonych w sklepach komputerowych w Brzegu?
Z jakich sklepów korzystacie ?
Co Waszym zdaniem wpływa na jakość świadczonych usług i czy takie czynniki jak ubiór sprzedawcy mają tutaj duży wpływ ?
Co byście zrobili na miejscu właścicieli sklepów aby podnieść jakość świadczonych usług i wyjść naprzeciw klientowi !
Ostatnio zmieniony przez smooth 2008-01-27, 02:20, w całości zmieniany 5 razy
Jestem też za tym. Kiedy idę do ich sklepu to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Informatyk pokazujacy poziom nie ubiera się w wyprasowaną koszulę czy spodnie na kant. Prawdziwy informatyk mało śpi. Chodzi ubrany w pidżamy (oczywiście do pracy), nie kontaktuje co się do niego mówi etc.
Mam sprawę żeby panowie z JwJ ubrali się normalnie a nie jak na pogrzeb.
Na to są 2 sposoby :
1. pójść i im to powiedzieć, a najlepiej do właściciela sklepu.
2. Jak sie nie podoba to nie wchodzić do tego sklepu.
prezydent napisał/a:
Prawdziwy informatyk mało śpi. Chodzi ubrany w pidżamy (oczywiście do pracy), nie kontaktuje co się do niego mówi
Coś chyba Ci się pomyliło ze studentem informatyki chyba. Za dużo internetu się chyba naoglądałeś i mało znasz realia i prawdziwych informatyków, abo znasz tylko studentów informatyki. Żadna szanująca się firma nie zatrudni niekontaktującego pidżamowca.
Niestety chodzi mi o absolwenta informatyki. Mam znajomego. Pracuje w sklepie żeby się go o coś się zapytać to trzeba pięć razy trzepnąć go policzek żeby oderwał wzrok od swojej pięknej martrycy monitora!
Niestety chodzi mi o absolwenta informatyki. Mam znajomego. Pracuje w sklepie żeby się go o coś się zapytać to trzeba pięć razy trzepnąć go policzek żeby oderwał wzrok od swojej pięknej martrycy monitora!
yyy
a kto powiedział, że w sklepach zatrudnia się informatyków
a jeśli tak się dzieje, że kolegi nie można oderwać od monitora, to zamiast bić można wyjąć wtyczkę bo jest uzależniony...
ps.
prezydent Ty chyba nigdy nie miałeś do czynienia z prawdziwymi informatykami?
bo ja jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem takiego, co byłby w piżamie (a miałem kontakt z wieloma i nadal mam)
Zaproszone osoby: 3
Wiek: 35 Dołączyła: 26 Mar 2007
0 / 0
Skąd: CDŚ
Wysłany: 2007-10-10, 08:52
prezydent napisał/a:
Niestety chodzi mi o absolwenta informatyki. Mam znajomego.
łaaał... ale masz fajnie...
<przepraszam za ironie, nie mogłam sie powstrzymać>
Cytat:
żeby się go o coś się zapytać to trzeba pięć razy trzepnąć go policzek żeby oderwał wzrok od swojej pięknej martrycy monitora
mojej kolezanki 15letni brat też całymi dniami chodzi w piżamie i 24 godziny non stop potrafi siedzieć przy komputerze, nawet nie je, a żeby nawiązać z nim kontakt trzeba uderzyć go czymś twardym w głowe...czuje że to urodzony informatyk
Tymcio napisał/a:
prezydent Ty chyba nigdy nie miałeś do czynienia z prawdziwymi informatykami
ale za to za dużo miał do czynienia z amerykańskimi filmami...
Ostatnio zmieniony przez Agnes 2007-10-10, 08:55, w całości zmieniany 2 razy
Mój wujek też jest informatykiem i chodzi w garniturze cały czas.
Skoro szef dał taki wymóg że do pracy mają chodzić w garniturze to przychodzą a Tobie nikt nie karze robić zakupów w tym sklepie. We Wrocławiu też spotkałam w jednym sklepie komputerowym że przychodzą do pracy w garniturze
odkad JWJ jest otwarte w brzegu to caly czas chodza w koszulach i spodniach na kant .. wiem bo tam pracowal moj kumpel i jakos mu to nie przeszkadzalo a to ze tak sa ubrani to swiadczy o poziomie jaki chce wlasciciel sklepu swiadczyc klientom, wtedy do takiego sklepu przyjdzie osoba starsza jak i mlodsza, mi tam nie przeszkadza ze pracownicy musza chodzic w garniturach a nawet lepiej to wyglada. taka jest moja opinia
Oj... chyba musze też się wypowiedzieć.Jak ci się w JwJ nie podoba to niechodź tam i daj sobie spokój on jest w pracy to jakoś też musi wyglądać a jak chce sobie chodzić w garniturze to niech sobie chodzi ma takie prawo.Więc niewiem o co się rozchodzi że kolesie chodzą w garniakch to widać że nie miacie co robić.
A teraz do Miniek1 i Prezydent jak wam się nudzi to róbcie coś innego pograjcie w coś albo nieiwem bo troche zaśmiecacie forum,a ty Prezydent chyba niemasz 48 lat bo coś na takiego nie wyglądasz
Po pierwsze miniek1, zanim założysz następnym razem tak (....) sformułowany temat, to się zastanów.. bo następnym razem od razu wyląduje w koszu..
miniek1 napisał/a:
Masz racje w 50% bo świadczą usługi chyba najgorsze w Brzegu
Bez tego chyba musiałbyś udowodnić, że korzystałeś jak to mówisz z usług wszystkich sklepów / salonów komputerowych.
miniek1 napisał/a:
Wiem z mojego przypadku
No więc w Twoim przypadku nie wyszło najlepiej... no ale teraz napisz nam jaki to Twój przypadek, bo sformułowanie "mój przypadek" absolutnie nic nie mówi !
No mi osobiście też nie przeszkadza że chodzą w garniturach... Chodziarz prawdę mówiąc rzeczywiście wolałbym żeby chodzili ubrani normalnie jak ludzie...
prezydent napisał/a:
Prawdziwy informatyk mało śpi. Chodzi ubrany w pidżamy (oczywiście do pracy), nie kontaktuje co się do niego mówi etc.
Tym trochę sie urażony czuje bo mój brat jest informatykiem, ma inżynierke z informatyki, i jakoś nie chodzi w pidżamie i kontaktuje wszystko-powiem więcej-jest towarzyski i sporo nawet gada Dlatego taka opinia to jest trochę za filmowa...
A mi się podoba atmosferka związana z garniturami jak tam wchodzę. Szczególnie, że pracuje tam mój kolega z ogólniaka, którego nie widywałam wtedy w garniturach, więc teraz przynajmniej mogę sobie popatrzec
Ja w sumie w temacie o kupnie komputera zacząłem tą dyskusję (odradzając Sigmę), więc wypada się wypowiedzieć. Tymbardziej, że pieprzycie takie głupoty, że szok.
Po pierwsze, jak można się wypowiadać w sposób:
- "mi to nie przeszkadza, że mają garniaki"
- "mi to w sumie obojętne, ale mogli by chodzić normalnie ubrani"
Czy wy byliście gdzieś dalej, niż w spożywczaku?
Ja pierdziele, ludzie! Jeśli oni mają takie wymagania stawiane przez kierownictwo sklepu to tak się ubierają. Jak komuś się to nie podoba, to nie musi tam zaglądać po prostu.
Kolejna rzecz.
Jak są ubrani ludzie w bankach?
W garnitury (kobiety oczywiście nie, ale także strój biznesowy obowiązuje, u nas tzw. "odświętny" O.o)
Jak są ubrani ludzie w punktach obsługi klienta (sieci kom. np.)?
w garnitury.
Jak są ubrani ludzie w salonach samochodowych?
W garnitury.
Wniosek jest tak oczywistym, że aż mi się nie chce pisać.
Każda instytucja, w której odbywa się interakcja z klientem, wymaga od swoich pracowników by nosili strój biznesowy.
W takim razie, to że panowie z JWJ noszą owe garnitury, znaczy, że szanują klienta i oferują pewien prestiż. Taki klient przychodząc do sklepu widzi, że ma on pewien standard.
Oczywiście w sklepach usługowych najważniejsza jest jakość oferowanych usług, a nie wygląd pracowników. A z osobistych doświadczeń, nie mogę narzekać na usługi świadczone przez sklep JWJ. Zawsze miło i sprawnie wszystko dało się załatwić. Poza tym, załatwiali jakieś części taniej. Ponadto, kupowałem już tam 2 komputery, przychodziłem z cennikiem wrocławskim (ile np. w arescie bym za to zapłacił) a oni w miarę możliwości starali się do tego dostosować. Przy większej kwocie zawsze jakiś gratis był, czy coś. Cen może najniższych nie mają, ale jeśli coś się kupuje więcej niż tylko myszkę, to zawsze można się dogadać. Ja ponadto zawsze trafiałem na jednego gościa, który mnie i mojego padre już kojarzy
Jeśli mamy oceniać każdego z tych panów osobno, to być może nie są oni jakimiś wybitnymi informatykami. Tyle, że jak ktoś powiedział już wcześniej. Oni sprzedają w tym sklepie, a nie świadczą usługi informatyczne! Choć ja zawsze miło sobie z nimi pogadam na tematy komputerowe. O jednym wiedzą mniej, o drugim więcej.
Reasumując.
1. JWJ to MOIM PRYWATNYM I NICZYM NIE SKRĘPOWANYM zdaniem, bardzo fajny sklep, więc polecam.
2. W KAŻDYM szanującym się sklepie, sprzedawcy powinni nosić strój biznesowy. Wtedy może i klienci by do tego poziomu podskoczyli.
Ps. Chyba zacznę się skłaniać do opini, że osoba oczekuje obsługi na takim poziomie, na jakim sama jest.
Pps. Chciałem zaznaczyć, że nie mam żadnych koneksji z gościami z JWJ. Po prostu boli mnie brak logiki w rozumowaniu niektórych osób.
Ostatnio zmieniony przez Derian 2007-10-10, 17:56, w całości zmieniany 1 raz
W KAŻDYM szanującym się sklepie, sprzedawcy powinni nosić strój biznesowy. Wtedy może i klienci by do tego poziomu podskoczyli.
A MOIM skromnym zdaniem związanym z MOIM kontaktem z obsługą jak i fachowością, to skoro narzucili sobie "profesjonalny" wygląd, to powinni do tego "profesjonalizmu" dążyć z obsługą, a tak nie jest.
Ostatnio zmieniony przez slawq 2007-10-10, 18:57, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum