Forum Brzeg on
Regulamin Kalendarz Szukaj Album Rejestracja Zaloguj

MegaExpert

Poprzedni temat :: Następny temat
Tworzenie baz danych w Excelu
Autor Wiadomość
Corvin 



Wiek: 49
Dołączył: 26 Cze 2007

UP 5 / UP 2



Wysłany: 2007-10-11, 19:55   Tworzenie baz danych w Excelu

Sprawa nie wydaje sie latwa na jaka wyglada. O co chodzi? Juz tlumacze.
Robie tabele. Mam nazwane kolumny i wiersze. Teraz wpisywanie danych. Pierwsza kulumna dotyczy powaiatow woj. opolskiego, kolejna gmin wojewodztwa opolskiego. Powiatow jest tam nie wiem ile powiedzmy ze 20, gmin 71. Wierszy bedzie w sumie kilkaset. Ale do rzeczy. W kolumnie powiaty w kazdej komorce beda rozwijane listy gmin. Po kliknieciu na liste rozwija sie i zaznaczamy jakis powiat. I teraz jest problem. Kazdy powiat ma jakies tam gminy. Chodzi o to, ze po wybraniu konkretnego powiatu w kolumnie obok z gminami dostepna byla tez rozwijana lista ale z gminami, ktore sa tylko w tym powiecie (zeby nie byly wszystkie 71) itd. W pierwszej kolumnie w kolejnym wierszu znowu z listy rozwijanej wybieram inny powiat, a w kolumnie gminy obok beda dostepne z listy rozwijanej tylko te gminy, ktore sa w tym konkretnym powiecie. I az tak do kilkuset komorek.
Jak ustawic, nie wiem formuly czy cos, zeby w dwoch kolumnach, w kazdej komorce znajdowaly sie te rozwijane listy ale zalezne od siebie?
0 UP 0 DOWN
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Zobacz posty nieprzeczytane

Skocz do:  

Tagi tematu: baz, danych, excelu, tworzenie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 20
Nasze Serwisy:









Informator Miejski:

  • Katalog Firm w Brzegu