Wysłany: 2007-10-11, 19:55 Tworzenie baz danych w Excelu
Sprawa nie wydaje sie latwa na jaka wyglada. O co chodzi? Juz tlumacze.
Robie tabele. Mam nazwane kolumny i wiersze. Teraz wpisywanie danych. Pierwsza kulumna dotyczy powaiatow woj. opolskiego, kolejna gmin wojewodztwa opolskiego. Powiatow jest tam nie wiem ile powiedzmy ze 20, gmin 71. Wierszy bedzie w sumie kilkaset. Ale do rzeczy. W kolumnie powiaty w kazdej komorce beda rozwijane listy gmin. Po kliknieciu na liste rozwija sie i zaznaczamy jakis powiat. I teraz jest problem. Kazdy powiat ma jakies tam gminy. Chodzi o to, ze po wybraniu konkretnego powiatu w kolumnie obok z gminami dostepna byla tez rozwijana lista ale z gminami, ktore sa tylko w tym powiecie (zeby nie byly wszystkie 71) itd. W pierwszej kolumnie w kolejnym wierszu znowu z listy rozwijanej wybieram inny powiat, a w kolumnie gminy obok beda dostepne z listy rozwijanej tylko te gminy, ktore sa w tym konkretnym powiecie. I az tak do kilkuset komorek.
Jak ustawic, nie wiem formuly czy cos, zeby w dwoch kolumnach, w kazdej komorce znajdowaly sie te rozwijane listy ale zalezne od siebie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum