Anoo jest zmiana i to spora!
Osobiście rzadko bywam w Albercie (teraz Carefour'ze), ale panował w nim straszny bałagan, a jak ostatnio weszłam - szok!
Wszystko leży elegancko na półkach, czysto... Jak nie Albert!
Do tego zaczęto w końcu remontować ten budynek.
Wszystko leży elegancko na półkach, czysto... Jak nie Albert!
tylko nadal jak się wchodzi to smrodzik w sklepie dokucza ale podejrzewam że to sprawa kanalizacji, może cos z tym zrobia (ale ogólnie zmiana może wyjąć im i nam klientom na dobre)
Ostatnio zmieniony przez Tomaszos 2008-02-27, 15:56, w całości zmieniany 2 razy
tylko nadal jak się wchodzi to smrodzik w sklepie dokucza ale podejrzewam że to sprawa kanalizacji, może cos z tym zrobia
W tym budynku jest prawie całkowicie niesprawna kanalizacja i wentylacja.
Moja mama pracuje tam w kwiaciarni, w lecie jest duszno, a na co dzień śmierdzi... Standard.
Ale ponoć mają coś z tym zrobić, jako nowa sieć - Carefour
Byłam w Carfurze i faktycznie ładnie poukładane itp, schludnie....Sklep się zmienił, ale jak stwierdziłyśmy z kumpelą obsługa ta sama.......15 minut czekałam az 4 osoby znajda kod na kluski śląskie i się niedoczekałam...W intermarchu natomiast pan mnie 3 razy pszepraszał bo nie mógł nabić jogurtów, jednak 2 razy nabił mi inny produkt i myslałam ze spłonie taki czerwony sie zrobił..
Chyba żaden market nie pobije Kauflanda, zaopatrzenia, kolejek i tanich cen.....
Jutro, tj. 9 kwietnia Carrefour Polska rozpocznie sprzedaż starterów Carrefour Mova. Nowa usługa (na razie tylko prepaid) będzie dostępna we wszystkich hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Express. Carrefour Mova umożliwi klientom wybór numeru przy zakupie startera. W ofercie będzie dostępna specjalna promocja dla stałych klientów Carrefour – darmowe minuty za zakupy. 10 złotych wydane na zakupy to 1 minuta na połączenia w sieci Carrefour Mova i numery stacjonarne. Nowa telefonia Carrefour oferuje swoim klientom następujące sposoby doładowań telefonów: dowolnie wybraną kwotę w kasie lub za resztę pozostałą z zakupów w sieci sklepów oraz tradycyjnie poprzez kupon i poza siecią Carrefour ((Internet, Moje doładowania, Kolporter). Informacje na temat nowej usługi klienci będą mogli znaleźć na specjalnej stronie internetowej dedykowanej nowej usłudze: www.carrefourmova.pl.
To, co wyróżnia ofertę telefonii komórkowej Carrefour na rynku, to możliwość łączenia jej z innymi usługami oferowanymi przez sieć. Na przykład uczestnicy programu lojalnościowego Rodzyinka będą mieli możliwość wymiany punktów na darmowe minuty, a posiadacze kart Carrefour Visa otrzymają w okresie promocyjnym darmowy starter i bezpłatne minuty na rozmowy.
Prezes spółki Carrefour Polska, Gilles Roudy, zapowiedział, że nowy MVNO chce pozyskać kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca roku oraz ponad 100 tys. w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Szczegóły oferty Carrefour Mova:
* minuta do wszystkich sieci – 49 groszy, SMS – 20 groszy
* starter dostępny za 9,99 złotych
* 10 złotych wydane na zakupy to 1 minuta na połączenia w sieci Carrefour Mova i
numery stacjonarne
* kupony do doładowania konta o wartości: 10, 25, 50,100 złotych, doładowanie za
resztę, doładowanie za dowolną kwotę
* jednosekundowe naliczanie rozmów
* 20 SMS na start do powiadomienia znajomych o nowym numerze telefonu
* Sumowanie ważności konta do 12 miesięcy
* Połączenia międzynarodowe i roaming
* Darmowa poczta głosowa
* prefiks 722
Partnerem technologicznym Carrefour Polska w zakresie realizacji tego projektu i współpracy z Polkomtelem jest firma Effortel, z którą Carrefour współpracuje już na innych rynkach. Rozpoczynając działalność jako operator wirtualny w Polsce, Carrefour Polska opiera się na doświadczeniu grupy Carrefour z krajów Europy Zachodniej: Belgii (One Mobile), Francji (Carrefour Mobile), Włoszech (Uno Mobile) i Hiszpanii (Carrefour Movil). Firma na polskim rynku działa od 2006 r. Jej szefem jest Marcin Burakowski. Polsce Effortel odpowiada także za obsługę klientów Carrefour Mova. W Carrefour za projekt odpowiada, Jerzy Sikora, członek zarządu spółki Carrefour Polska oraz Radosław Szczepaniak, dyrektor ds. Usług Handlowych.
Firma Effortel jest razem z Carrefour Polska udziałowcem w spółce CP Telecom, która podpisała umowę MVNO z Polkomtelem. Szefem spółki jest Tomasz Gniewek, który wcześniej pracował w Erze i Effortelu. CP Telecom zamierza w kolejnych etapach wprowadzić dla Carrefoura mobilną ofertę mix, postpaid, a także usługi VoIP oraz usługi dostępu do Internetu (zapewne w oparciu o BSA w TP).
Dodatkowe zasady:
Wymiana punktów lojalnościowych dla programu Rodzyinka:
150 punktów = 10 minut
800 punktów = starter Mova
1500 punktów = pakiet 110 minut
Specjalna Oferta dla klientów Carrefour Visa :
Starter Gratis i dodatkowo 100 minut
Doładowanie konta
kwota wykonywanie połączeń odbieranie połączeń
1-9,99 zł - -
10-24,99 zł 15 dni dodatkowo 30 dni
25-49,99 zł 30 dni dodatkowo 30 dni
50-99,99 zł 90 dni dodatkowo 30 dni
100-500 zł 180 dni dodatkowo 30 dni
Anoo jest zmiana i to spora!
Osobiście rzadko bywam w Albercie (teraz Carefour'ze), ale panował w nim straszny bałagan, a jak ostatnio weszłam - szok!
Wszystko leży elegancko na półkach, czysto... Jak nie Albert!
Może jak nie albert. Ale osobiście wolałam Albert, ponieważ moim zdaniem Carefour jest w gorszym stanie. Czasem jak tam wchodzę to wszystko brzydko pachnie. Ale teraz prawie nikt już tam nie pracuje są tam tylko 2 kasjerki,nie mówiąc o tych co pracują przy dziale z ubraniami. Jak czasem tam chodzę to jestem sama jedna w sklepie włącznie z Kasjerkami itp. ;|
Ostatnio zmieniony przez CiubOwna 2008-06-18, 08:02, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum